V utorok (22.9.2020) popoludní sa v športovej hale Mier v Bardejove konalo pracovné stretnutie k investičnému zámeru samosprávy, ktorý sa týka plánovanej rekonštrukcie tohto objektu. Stretnutie iniciovala samospráva a okrem jej vedenia sa ho zúčastnili aj poslanci mestského zastupiteľstva (MsZ) a projektant.


Nevyhnutnosť zásadnej rekonštrukcie objektu samotnej športovej haly so súčasným vytvorením podmienok pre jej využívanie pre kultúrnospoločenské podujatia je daná ich stavebnotechnickým stavom – fyzickou amortizáciou, ale aj po takmer 40 – tich rokoch aj morálnou amortizáciou. Predmetom modernizácie podľa tohto zámeru je z komplexu mestskej športovej haly „Mier“ realizovať len objekt samotnej športovej haly.

Investičný zámer predpokladá kompletnú modernizáciu samotného objektu a to jej exteriérov ( rekonštrukcia strechy, presklených plôch, okien a dverí, rekonštrukcia fasády, oprava terasy a betónových zábradlí, vstupov z nám. SNP), ale aj  interiérového vybavenia ( výmena palubovky hracej plochy, výmena sedačiek tribún pre divákov, modernizácia osvetlenia, výmena akustického podhľadu, výmena zábradlí, sociálnych zariadení, látkové tieniace rolety, rekonštrukcia osvetlenia a kamerový systém). Celkové náklady na rekonštrukciu predstavujú sumu 2,7 milióna eúr: financovanie je zabezpečené jednak z dotácie vlády SR (schválenej ešte v októbri 2019) vo výške 1,5 milióna eúr, zvyšok zabezpečí samospráva z vlastných zdrojov.

Súčasťou utorkového posúdenia investičného zámeru bola aj prezentácia štúdie riešenia priľahlého územia – Námestia času: táto štúdia však predstavovala iba víziu architektov, ako by územie mohlo v budúcnosti vyzerať.

Investičný zámer rekonštrukcie športovej haly bude prerokovaný ako jeden z materiálov zasadnutia MsZ, ktoré je naplánované na 1. októbra tohto roka.

Načítať ďalšie súvisiace články
Načítať viac informácií Samospráva

Pozrite si tiež

Harmonogram bezplatného poskytovania kompostu pre občanov mesta Bardejov

Mesto Bardejov, Mestský úrad Bardejov prostredníctvom poverenej spoločnosti EKOBARD, a.s.,…